Followers

Wednesday, March 3, 2010

CATCHEYE SCAM???

Assalamualaikum dan salam persaudaraan dari saya Nur Amalin Binti Ahmad..
eceh...skema nye..

Ok3...entry sulung sy di blog ini adalah berkaitan dengan CATCHEYE iaitu salah satu syarikat pengiklanan di Malaysia.Bisnes ini tiada modal diperlukan,hanya memerlukan usaha kita untuk megajak orang2 baru join under kita.Dari kefahaman saya,Catcheye ini bisnes iklan sambil membuat amal.Cara pengaliran duit itu seperti Nuffnang jgk kot.


Contohnya :

catcheyeworks

Syarikat Pampers ingin mengiklankan produk mereka melalui CATCHEYE ni,dan duit yang mereka bayar kepada CATCHEYE akan diberi kepada kita,gaji la kan sebab kita meluangkan our precious time untuk naikkan hit syarikat neh.

Ok,now persoalnnya..adakah CATCHEYE ini boleh dipercayai ?? adakah kita boleh buat duit dengan join benda ni? Ini bukan SCAM?
Ramai bebenor orang yang sy invite tanya soalan camni.Kadang2 speechless jugak.Bukan senang nak ajak orang join bende2 duit nih. 

Yer,bagi persediaan untuk menjawab soalan2 yang kemungkinan akan ditanya,saya mengeledah beberapa blog yang mempunyai entry CATCHEYE.Ternyata,ramai masih mragui bisnes CATCHEYE ini. Dalam berpuluh2 blog yg saya selongkar,banyak ayat neh.
" Bro,tunjukkan bukti payment dl...dh ramai yg post psal catcheye. tp xda bukti payment!!"
Ok,saya google lagi  dengan kata kunci " catceye;cheque "...TAKDE!!!
Saya google pulak " nuffnang; cheque " ..mak oi...!!! berlambak!!

Saya masih xpuas hati..da mula curious pd CATCHEYE neh..
Ok,cuba plak cari forum...nah!!! jumpa!


(besar gaban cek!!famous la org ni psnih,tp sy xpasti ni betol2 @ x)
ok,korang baca forum neh CARIGOLD

apapun,ni je satu2nya gambar orang yang dapat cek dari CATCHEYE neh..
maybe die je kot da smpai 50000 points.hohoho

btw,sapa2 yang terjumpa gmbar cek CATCHEYE yang lain,pls post yer.

p/s : sempat lagi prmote link CATCHEYE AKU..ekkeke

Sekian.

1 comment:

Anonymous said...

laman web catcheye tidak boleh di buka untuk pendaftaran.

Related Posts with Thumbnails